Söndag

Och helgen är snart slut. Kristoffer har redan åkt hem :( Känns som han kom nyss och det gjorde han ju också i och för sig. Han kom igår vid sex tiden och åkte vid halv elva. Endast 16.5 timme varav vi sov typ 8 timmar. Inte mycket tid att umgås denna helg tyvärr. Var ut till Ikea en sväng, garderoben får vänta ännu ett litet tag. När vi kommer hem från Zakhyntos sen så skulle pappa ner hit och köpa ny säng och lite annat grejs så då skulle han ta med den till mig och hjälpa mig att få ihop den då istället. Men var till ikea en sväng igår i alla fall för att det är trevligt :) Köpte en ny pump för tvålen på badrummet, 2 handdukar, 2 stora papplådor (som jag trodde skulle gå under min säng, men den är så himla låg att inget går under!) och sen lite batterin till kameran. Sen gick vi också in på ica maxi och köpte lite gotte till kvällen, och resten av kvällen bestod bara av hemma mys.

Idag ska jag packa, pust! Jobbigt för det känns alltid som man glömmer nånting. Sen tänkte jag höra med flickorna om de vill hitta på nå trevligt framåt eftermiddagen, käka middag eller kika på en film eller nå annat skoj ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback