Start för rookieveckorna .

Japp idag var första dagen som fadder. Träffat upp dem i västeråshallen, visat runt lite på skolan och käkat lunch. Sen var jag och Anna ut till Ikea och ica maxi. Skulle egentligen ha med mig en garderob hem men kom på att den inte skulle få plats i bilen och hemkörning kostade lika mycket som garderoben så det kändes lite onödigt. Ska flörta med Krille när han kommer om vi skulle kunna hyra en släpvagn och hämta den till helgen istället, nu hade jag ju ställt in mig på att få hem den :p

Nu är jag hemma igen då. Nyss ätit lite glass (skönt i halsen - ont i halsen.) och sen även käkat lite kex med creme bonjour med kantarellsmak det var riktigt mums :p Ska snart hämta tvätten nere i tvättstugan o börja göra mig i ordning. Blir grillning på djäkneberget med nykomlingarna (får inte kalla dem nollor tydligen :p), så får väl se när man är hemma ..

Dags att ta itu med lite saker, egentligen är jag helt slut men men :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback