Tillbaka

Då var man tillbaka i Sverige igen, och tillbaka till Västerås. Vi har haft det jätte skönt ! Kommer väl några bilder sen senare, även om det dock inte vart så många eftersom kameran glömdes bort en hel del. (ska verkligen försöka ta fler när ja åker till Zakhyntos sen.) Vi har solat, badat, ätit gott och druckit underbara drinkar - bara haft det helt skönt, helt enkelt. Nån nyans brunare har man blivit också, men solade inte alltför starkt (använde mkt solskydd) eftersom ja ska åka igen. Vill ju inte börja flagna och så tills dess! Och ärligt talat, hur kul är det att bränna upp sig första eller andra dagen så att man får ligga i skuggan i typ t.shirt sen, nej nej. Vi var så förståndiga så :)

Kom hem igår runt tre (stationen i Västerås) och var lite lagomt trött efter cirka tolv timmars resande. Bussen gick fyra på morgonen, och innan det vart det inte alltför mycket sovande. Men men, kom hem och packade upp lite snabbt och sen satt jag mig i bilen och körde hem till Smedjebacken en sväng, jobbigt ? Jaa det var det, men hade helgen innan råkat få med mig familjens ICA kort som de alltid använder till att handla mat så var tvungen att komma hem med det, kändes inte alltför säkert att skicka det med posten. Så när jag ändå var hemma passade jag på att vara lite med Kristoffer och tillbringade kvällen/natten där. Sen kom jag på en massa saker jag hade glömt sist jag var hem och mamma ville ha hjälp med diverse saker så jag som egentligen hade tänkt att vara tillbaka i tid var inte tillbaka i lägenheten förens fem. Behöver verkligen städa, men varit så himlans seg så inte blivit mycket av det, endast plockat lite smått. Får städa imorrn eftermiddag istället

Imorrn är det första dagen på rookieveckorna (nollning), men denna gång är jag dock inte en "nolla" :p Ska dock vara fadder och ta hand om dem. Så imorrn ska vi möta upp dem ute vid västeråshallen och sen ta dem tillbaka till skolan, kanske visa runt lite och sen blir det lunch. Mycket mer blir det nog inte imorrn när de gäller skolan. Men ska sen åka till Ikea med Anna och Wivecka, ska köpa en garderob (en smal, en del av en garderob eller vad man ska säga, känner de är alldeles för trångt i mina) och sen en helfigursspegel också. Sen efter det har jag tvättid och ska väl försöka passa på att städa då också, så inte den bästa kvällen kankse :p

Om 9 dagar åker jag tillbaka till Grekland, till Zakhyntos .. Känner mig lite smått bortskämd :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback