Tillbaka från stan

Japp nu har jag varit på stan en sväng och har precis dragit i mig lite mat - fiskpinnar med ris :) Gjorde lite fynd nere på stan också, kommer bilder sen kanske, hittade detta:

* Jeans Miss Sixty från MQ
* 3 par spetstrosor, leggings, ring och örhängen från Gina Tricot
* 2 böcker till resan, Läppstifts djungel och pappas flickor
* En present till Krille (Fyller snart år ju)

Skulle leta efter ett par höststövlar också men tror jag väntar med det ett tag. Sen var jag också in och växla pengar idag :) Nu är det inte många dagar kvar inte tills vi drar iväg !!

Ska kika klart på One three hill nu och sen måste jag väl börja ta itu städningen här hemma ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback