Tillbaka

I Västerås igen då. Och massa släpande vart det, trots att jag redan varit ner en vända med saker! Hur mkt saker hade jag med mig hem egentligen :p ?! Alldeles för mkt i alla fall, i princip hela gaderoben, men jobbigt om man kommer på att man vill ha nånting på sig en dag och sen visar det sig att det finns en och en halvtimmes bilfärd bort - inte roiigt ! Men men, nu är allt inne och det mesta upp packat, men en del kvar att plocka med. Nästan packat det mesta för resan imorrn också, iaf kläderna dock massa små plock kvar och ska verkligen försöka att inte packa för mkt!

Börjar nog kanske få lite resfeber nu .. Eller rättare sagt så börjar jag fatta att vi ska åka snart - vart tog tiden vägen ?! Snart dags att börja göra sig i ordning också, plocka lite mer först kanske. Sen blir det ner till Anna o käka middag - potatisgratäng och kött (vår specialitet). Sen blir det lite alkoholförtäring med lite folk från klassen :) Men blir en väldigt lugn kväll eftersom vi ska vara på bussen till arlanda imorrn vid åtta, så blir nog en tidig kväll också. Men trevligt att träffas och bara prata lite o så.

Dags att fixa lite, Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback