Två av tre avklarade

Japp nu är två av tre destintioner bestämda :) På Lördag åker jag till Ly(egentligen tyskt U)beck med pappa. Bo på hotell, käka gott och dricka öl, samt även handla med en del hem :) Kan vara mycket bra att ha under nollningsveckorna sen ! Min och Annas (och kanske Wiveckas) resa är inte riktigt bestämd ännu då vi ska ta en sista minuten. Och än så länge verkar de inte vilja skjunka i priset så försöker ha lite is i magen och dra ut på det åtminstonde till helgen. Men resan blir i alla fall den 16:e eller den 17:e och till Grekland, så mycket vet vi.

Men resan som jag gör med Pappa, Joakim och Lovisa är bokad :) Östby gänget kommer att bo cirka tio minuter ifrån oss så kommer bli riktigt skoj. Så från den andra september o en vecka framåt kommer jag att spendera på Golden sun i Zakhyntos/Grekland. Japp två resor till grekland på  tre veckor :p



Gud så skönt det kommer att bli i alla fall att få resa lite och se lite andra ställen innan man sätter igång riktigt med pluggandet igen. Inte mycket kvar att jobba nu heller. Dagen idag har gått snabbt även fast vi inte haft något direkt roligt jobb så förhoppningsvis går denna sista vecka snabbt. Fredagen kommer vi inte hinna göra så mycket på heller för vi får sluta efter lunch. På onsdag kanske vi ska dra ihop någon slags avslutningsfest också, så får hoppas på bättre väder, men när man kikar vädret nu ser det ut som det ska vara någolunda fint på onsdag men sen skitväder igen. Idag är ju vädret fruktansvärt. Blåser storm och tror även att det regnar nu. Tidigare idag, läs noggrant nu, så kom det faktiskt snö. Väldigt väldigt lite, men istället för regn kom de snö ! Och inte hagel heller utan små små flingor, hel knäppt.

Men men, vad ska jag hitta på? Jag ska snart göra en matlåda, men vet inte vad den ska bestå av riktigt dock, sen kommer nog Kristoffer förbi en sväng snart också. Kommer bli tomt utan han en hel månad! Men det får jag helt enkelt ta och klara.

Pusspuss

Kommentarer
Johanne

Hej gumman!

Hoppas allt är bra med dig. Hoppas ni kommer iväg. Jim och jag åker till Kreta den 17, ska bli superskönt, jag hoppas på fint väder.



Ses!

PK

2008-08-05 @ 07:05:02 | http://jlykke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback