Dålig uppdatering

Men har inte suttit nå vid datorn hemma. I fredags var det ju hotellet som gällde, mycket trevlig kväll :) På lördagen tog jag och Kristoffer det bara lugnt, hyrde en film och myste. Söndagen var också en mycket lugn dag - första advent, mysdag med julkänsla. Jag och bror åkte ner på smedjan, de hade öppet hus och så kika morfar förbi där på lite glögg och pepparkaka. Var längesen jag träffa han också så det var trevligt :) Framåt kvällen så kika vi film med pappa - han hade hyrt mamma mia - den var helt okej även fast musikal filmer verkligen inte är min grej! Men den var som sagt ändå sevärd. Behövde inte sitta med arbetet idag så jag åkte tillbaka hit idag på förmiddagen. Pluggat lite annars har det inte hänt alltför mycket.

Imorrn blir det plugga och träna, sen också tvätta. Mycket mer än så kommer jag nog inte hinna med kanske ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback