Dricka i helgen?

Så mycket innehåller


1 glas vin = 2 ballerinakex (120 kcal)

1 stor stark = 1 liten hamburgare på McDonalds (235 kcal)

50 cl 7-procentig cider = 9 chokladpraliner (395 kcal)

1 litet glas calvados = En halv påse Ahlgrens bilar (120 kcal)



Vad föredrar du ?
Jag kan säga som så att jag försöker tänka på vad jag stoppar i mig. Dra ner på godis, dricka, chips osv. Men tänker inte ofta på vad jag får i mig på helgen i och med alkoholen på kvällarna. Blir en hel del kalorier :p Men men ibland kan det ju vara värt det i alla fall. Men man kan ju undra hur mkt man fått i sig om man räknar med fyllekäket och även bakismat och snackset? hehe tål att tänkas på.


Kommentarer
Mollan

Hejsan! Tittar in här :0)

2008-12-08 @ 21:33:06 | http://metrobloggen.se/Mollan7

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback