En lördag

Klev upp i tid för ovanlighetens skull en lördag. Drog iväg till Feelgood med Camilla och körde ett av mina fösta yoga pass, power yoga. Det är svårare och jobbigare än vad man kan tro :p Men kände ändå att det gick rätt bra för att vara första gången. Ska försöka att gå på nåt sånt här också så att jag får stretcha ut och bli lite mer vig. Jag är väldigt stel i kroppen så det behövs verkligen! Va en rätt mysig och skön start på dagen också (även om de var jobbigt till och från) att komma in i ett mörkt rum med tända ljus och kombinera avslappning med lite jobbigare övningar. Har inte hunnit göra så mycket sen jag kom hem, städat undan och diskat. Håller på att fixa med lunchen nu och medan potatisen är inne i ugnen tänkte jag hoppa in duschen.

Blir att plugga sen senare, antingen kommer camilla hit eller om jag går dit. Sen blir det nog pizza till middag och senare bio :) Dags för duschen ...


Kommentarer
Emelie

Tack så mycket =)

Kram

2008-12-06 @ 16:03:16 | http://emeliechristianthilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback