En trött dag

Hej, har ni haft en bra dag? Min har varit helt okej ändå men väldigt trött dag! Gick segt för oss med arbetet idag jag hoppas verkligen att vi kommer ha en mer produktiv dag imorgon. Drog till gymmet efter, rejält pass för benen idag. La på ytterligare på benpressen :) Känns nästan som jag till och med skulle kunna orka lite till. Idag vart det 85 kg, 12 x 3. De andra övningarna känns också lättare, trevligt när man märker att de ger nåt men vill gärna se lite resultat nu! Inte orkat göra så mycket mer idag, typ varit nära och somnat sen jag kom hem. Vart inte alltför mkt sömn inatt och de är ju måndag idag och de brukar vara lite segare. Men ska verkligen försöka komma i säng lite tidigare idag så jag inte kommer vara så här trött varje dag för vi ska ju ses i skolan klockan åtta.  

Denna vecka kommer inte vara så speceillt händelserik. Skola fram på eftermiddagen, träning, hem o plugga, äta och typ sova. På torsdag åker jag hem och ska på ansiktsbehandling på kvällen Sen ska jag klippa mig på fredagen :) äntligen. Sen får vi se vad som händer??!! Känns lite trist bara att vi alla har så myclet att göra i veckorna att vi inte riktigt hinner eller har ork till att hitta på nåt tillsammans. Snart åker ju alla hem för jul också, men får hopppas att det finns tid till massa skoj i nästa termin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback