Hej bloggen

Idag är det fredag. Från klockan åtta till cirkus fyra satt vi och pressade fram några sidor av vårt PM. Gick faktiskt riktigt bra idag, första dagen vi kommit igång och skrivit eftersom intervjun var igår och vi har redan fått ihop några sidor så det känns bra. Från och med när jag kom och hem och fram tills nu har det inte hänt mycket alls. Så himla trött! Kunde verkligen inte sova i natt och när jag äntligen kände att jag var påväg att somna in så börjar de ploga utanför, typ halv ett på natten! Borde vara förbjudet. Sen var det upp runt sex i morse så jag skulle hinna duscha o så innan jag skulle iväg så inte många timmars sömn. Så jag sitter bara hemma nu en fredag kväll men just för tillfället har jag ingenting emot det! Hade jag satt mig på ett tåg hem (smedjebacken) efter skolan för att sen hem o göra mig i ordning och gått ut hade jag nog inte varit det trevligaste sällskapet känner jag. Så det blir nog en tidig kväll ikväll. Tänkte små kika på en film eller nåt nu, poseidon går även på tv lite senare (21.30) så den tänkte jag lägga mig i sängen o slökika på tills jag somnar sen, vilket förmodligen inte tar allt för lång tid.

Imorrn ska jag och Camilla prova på Power yogan som börjar klockan nio. Kan bli riktigt skoj med tanke på att jag är hur stel som helst, samt att jag har en del träningsvärk i kroppen just nu :) Men man får väl göra sitt bästa så får vi se hur det går, uppdatering om det sen. Sen ska vi faktiskt vara så duktiga att vi ska se till att plugga lite imorrn. Kommer bli svårt att orka med att läsa och göra uppgifter nu i veckorna när vi skriver arbetet och nästa helg o även helgen efter det kommer det inte heller finnas alltför mkt tid så man får ta vara på den tid man har även om det är en lördag. Blir väl förmodligen att läsa även söndagen. Imorrn kväll ska vi gå på bio så vi får göra nåt skoj denna helg också. Blir "Twilightt", vet ej riktigt om det är en film för mig men den har ju fått så bra recensioner så jag hoppas den är bra i alla fall.

Ha en fortsatt trevlig fredagkväll vad ni än har för er :) En viss liten Angela är ju på väg till Thailand man är ju inte nå avis va. Hoppas hon får en trevlig resa i alla fall men det tvivlar jag inte på. Gud vad jag skulle vilja ha sol och värme nu känner jag, den som ändå hade råd och tid att dra iväg en sväng!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback