Hemma lite tidigare

Gick riktigt bra att jobba med arbetet idag. Så vi bestämde att sluta lite tidigare. Vi ska alla läsa igenom arbetet (stavfel eller om de behövs läggas till nå mer) och så och sen ska vi börja fila på analysen imorrn. Gick till gymmet efter och körde ett pass för armarna. Skulle egentligen varit iväg på ett step up pass idag men det började inte förens halv sex och kände att går jag hem och sätter mig o börjar plugga eller nåt kommer jag bli för trött för att vandra sen. Så lika bra att köra på direkt :p Imorgon blir det att fokusera lite mer på konditionen, det behövs om man säger så!

Hemma nu då. Måste se till att plugga lite idag, ska göra lite övningar lite senare. Men först nu ska jag ta det lite lugnt faktiskt, uppdaterar väl sen hur det gått för mig med pluggandet.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback