Idag är det fredag

Och jag har i princip nyss vaknat. Är hemma i dalarna nu och vi har bestämt att alla ska jobba hemifrån idag då jag skulle bort och det ändå gått så pass bra med arbetet som det har gjort. Så jag ska snart sätta igång med de. Tror jag ska hoppa in i duschen först för får ändå inte upp arbetet nu så måste nog vänta på att nån kommer in på msn och kan skicka det till mig.

Så blir nån timme framför datorn idag. Sen ska jag iväg och sola lite hade jag tänkt och senare har jag frisörtid. Ska hämta upp Linn också ska vi nog ta nån drink här hemma, göra sig i ordning och sen dra iväg på nåt. Krille ska på julbord ikväll han så får se när han dyker upp sen och i vilket skick :p Ajaa det är min fredag det. Mycket snö är det här och snöar fortfarande gör det så får se hur detta ska sluta, kanske finns ett hopp om en vit jul?

Ha en bra dag. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback