Söndag

Helt klart den segaste och tråkigaste dagen på hela veckan. Idag känner jag verkligen inte för nånting om jag ska vara ärlig. Men jag måste verkligen plugga! Har bokat upp mig på pass idag men funderar faktiskt på att avboka och ta en snabb promenad sen senare istället. Men vi får se hur jag gör med det. Måste röra på mig lite idag i alla fall och inte bara sitta inne, men känner också att jag måste dyka in i böckerna och stanna där. Inte blivit mkt av det denna helg hitills så måste passa på idag för sen kommer vi sitta med pm arbetet varje dag i skolan och då kommer det inte finnas ork när jag kommer hem sen.

Idag blir inte en jätte rolig dag med andra ord. Men alla dagar kan ju inte vara det heller ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback