Torsdag

Idag tog jag sovmorgon men var typ lika trött för det när det var dags att kliva upp :p Har varit på genomgång av tentan - nu jävlar ska jag klara den där i januari!! Sen hade vi intervju till vårt pm, gick bra och fick bra information så nu kan vi komma igång rejält. Gick på gymmet efteråt med Camilla, vart armarna som fick sig en minst sagt rejäl omgång, Härligt :)

Bestämt mig nu för att stanna här denna helg. Blir bio med Camilla och sen ska jag försöka få lite pluggande gjort denna helg också!! Behövs för sen kommer de att vara så mycket annat. Så jag åker hem torsdag kväll nästa vecka. Kan jag sitta hemma sen med arbetet och skriva med gruppen över msn. Det går nog bra :p Är jag delaktig i alla fall. Vill ju också hem och mysa med älsklingen men den närmsta veckan kommer säkert gå jätte snabbt eftersom vi har så mycket att göra fram tills dess.

Så imorrn blir det att sitta från typ åtta till fyra tror jag det var. Nu ska jag nog ta och fixa nån mat tror jag, måste ju ha en matlåda till imorrn också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback