Varning - långt inlägg

Haft en bra dag allesammans?

Min har varit ganska seg. Har en period just nu känner jag, känner mig bara trött, seg och omotiverad. Måste ta tag i saken! Har väl mycket med årstiden att göra också. Men tänkte att jag skulle prova på Rosenrot sen, kanske hjälper det lite i alla fall? Mamma äter det regelbundet och många av hennes vänner också och för dem funkar det så vi får se då. Har varit till skolan en snabbis idag och pratat ihop oss lite inför imorrn (hade vi nog inte behövt egentligen) då vi har en intervju så vi äntligen kan komma igång och skriva ordentligt! Sen blir det att sitta från morgon till kväll tills detta är slut. Så kommer väl inte hinna hitta på mycket annat skoj om dagarna, synd det för sen är det ju jul och alla åker hem.

På tal om att åka hem kan jag helt enkelt inte bestämma mig för hur jag ska göra denna helg?? För det är tre helger kvar till jul varav jag måste vara hemma två, nästa helg har jag frisör tid och grejs och helgen efter det är det tallin med pappa och joakim. Så denna helg är egentligen den enda helg jag kan stanna kvar här. Så jag vill ju göra det! Grejen är bara att jag skulle behöva hem och hämta min bil också för jag skulle behöva den till nästa helg så jag kan åka hem i tid (frisörtid klockan tre). Gick jätte dåligt med tåg så ända tåget jag kan ta hem annars för att hinna går klockan tio på morgonen, och vi behöver ju arbeta med vårt pm. Hmm men men., i värsta fall får jag ju sitta och skriva själv den dagen o skicka det till gruppen. Händer det nåt skoj här i västerås då till helgen? :)

Vad mer? Jo var till gymmet med Camilla idag också, vart ett rejält benpass som kommer att kännas imorrn, härligt!! Känns att mina benmuskler börjar komma tillbaka vilket känns jätte bra och man blir lite extra motiverad (när det gäller träningen känner jag motivation, värre är det med skolan just nu, men det ska funka - man ger ju inte upp inte :p !!) Orkade lägga på ännu mer vikt nu på benpressen (förmodligen inte rätta ordet men när man halvligger och pressar sig uppåt?), klarar typ 20 kg mer nu än vad jag gjorde när jag började, det är väl bra? :) Hoppas att det kommer att kännas lika i hela kroppen sen. Man känner sig ju såklart starkare för nästan varje pass man går på men vill SE lite resultat också! Men det kommer nog, ska också försöka komma iväg på lite mer konditions pass, det behövs verkligen.

Hmm detta vart långt, förmodligen ingen som kommer orka läsa igenom hela! Så jag ska sluta skriva nu, kika lite tv och läsa i en tidning. Kommer nog inte få mycket mer gjort ikväll. Imorrn är det skola som gäller först sen har vi vår intervju och efter det är det träning så hemma framåt kvällen och då får vi se vad som händer.

Puss

Kommentarer
emelill

ha en bra kväll :)

2008-12-03 @ 20:32:16 | http://emelill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback