Godmorgon

Usch idag ville jag verkligen bara ligga kvar i sängen, låg så länge det bara gick !! Men men ibland måste man tvinga sig upp. De mornar när man vet att man kan ligga kvar om man vill är helt underbara :) Men ska iaf iväg nu om typ tio minuter på föreläsning, inte direkt jättesugen på det . Men är väl tvungen om man ska hinna med någolunda. Försöker äta frukost nu, men går inge vidare. Jag är ingen frukostmänniska ! Jag måste ha varit vaken nån timme innan jag äter annars blir jag typ att må illa :( och så är fallet nu, mackorna går väldigt väldigt väldigt segt ner . Efter föreläsningen ska jag iaf hem och äta nån slags lunch, kanske skriva nåt blogginlägg :p, packa det sista och slöa fram till bussen går ner till stationen. Hörs sen ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback