i väntan

på bättre tider ? eller ja iaf i väntan på bussen som går om cirka 40 minuter. Har som sagt haft en föreläsning i mikro idag. Gcik snabbare än väntat faktiskt, även om det känns rätt segt de första två delarna. Men efter den sista pausen gå det faktiskt rätt snabbt :p Vandrade iväg till kåren med Anna sen och delade en Kebabtallrik .. Kände att det vart så stressigt att hem och laga mat innan avfärd. Så de kommande två timmarna ska jag alltså tillbringa på resande fot tills jag är hemma i Smedjebacken en än gång ! Ska spendera resten av dagen/kvällen med min älskling. Kika film och bara mysa, blir nog The legend tror jag, hört att den ska vara rätt bra? Men nu ska jag ta och packa det sista ... 

Kommentarer
Linnsan

den är faktiskt bra :)

2008-02-08 @ 15:50:35 | http://linngoransson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback