Jag blir tokig

På det här vädret !! När ska det sluta regna egentligen ? Usch jag vill ha sommar nu, börjar bli riktigt trött på det här nu. Vill ha väme och kunna gå i kjol och klackskor utan att frysa, bada och sola och kunna vara ute största delen av dygnet !! men men, nån månad till innan det sker, får väl ta dagarna som de kommer och hoppas på att våren kommer snabbt i år. Idag har varit en riktigt seg dag. Försökt att plugga lite men utan alltför stora framgångar .. Usch vilken tråkig kurs det här är, vill bara ha den gjord nu, men förstår verkligen inte hur jag ska klara det här provet, men på nåt vis måste det gå !

Just nu längtar jag också mkt till helgen, vill hem till min plupp. Blir en lugn helg denna helg. Fixat lite nya filmer vi ska se, sen ska vi kanske iväg och bada en sväng :p Och Söndagen den försvinner alltid bara hux flux, den går bara bort eftersom det är då jag åker tillbaka så man hinner liksom inte göra särskilt mkt då .. Men men, ska kika klart på Grey´s så uppdaterar jag med nå skoj sen senare, för detta inlägg vart rätt deprimerande faktiskt :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback