ojojoj vad längesedan ..

Vart ett litet uppehåll i mitt bloggskrivande, men jag har faktiskt haft en hel del att göra på senare .. Förra veckan spenderade jag på hemmaplan (Smedjebacken). Veckan bestod i princip av övningskörning och pluggande, men på Torsdag kom lyckan, KÖRKORT! Helt underbart är det, kan inte fattta det riktigt än, känner mig olaglig när ja kör :p hehe .. Vart på Pappas födelsedag och allt, så det tyckte han var en jättebra present :) Sen har jag äntligen skrivt tentan i mikro och nu tänkter jag inte tänka mer på den innan vi får resultatet, vilket bör komma om cirka tre veckor. Men håller verkligen tummarna, för vill inte göra den igen! Annars har dagarna bara försvunnit .. Kristoffer var med här nere i helgen, haft lite mys helg och sen har ja varit ute och kört lite .. Igår var jag och Anna ut till erikslund, var tvungen att införskaffa ett par nya skor, mina håller på att ramla ihop alldeles !! Sen åkte vi till ikea och sen storhandlade vi lite på maxi, så skönt nu med bil så man kan storhandla så man har mat så man klarar sig ! Idag har vi börjat en ny kurs, makroekonomisk teori och politik, visst lät det intresssant? njae men bättre än förra kursen .. Idag ska jag städa sen ska jag och Anna vandra iväg till Friskis vid fyra .. Sen blire Gossip Girl hemma vid mig ikväll :p Nu ska jag ta och fixa lite lunch tror jag ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback