vart har dagen tagit vägen ?

Dagen hitills har gått mkt snabbt !! Och känner inte att jag hunnit med så mkt heller .. Jag har iaf hämtat ut mitt körkort idag :) Fy så jag såg ut, såg helknäpp ut, spärra upp ögonen som nån idiot, men men ska inte visa för nån :p Anledning för den delen att ja såg ut som jag gjorde var att jag för det första var nervös så då börja Tommie skratta utanför så ja kunde inte hålla mig så var tvungen att anstänga mig för att inte skratta! Tåls att tillägga att man fick ta tre kort ! och detta var alltså det bästa, tragiskt. På ett av de andra blundade jag, och på det tredje så skrattade jag rejält, ingen vacker syn ! Så därför får jag stå ut med att se ut som en knäppis, man ska väl skaffa nytt om tio år eller så ? haha. Annars idag har vi varit nere vid Anna och pluggat lite makro och käkat god mat .. Men det var ett antal timmar sen så nu är jag uppe vid mig och ska laga lite mat. Inget avancerat blir det, lite strips, köttbullar och cream fraiche :p Sen ska jag vandra ner dit igen, plugga lite till sen kika lite TV, ska även kika en film ikväll, utlämnad, den verkar riktigt bra . Dags för plåten att skyfflas in i ugnen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback