yrsel

Har jag känt av mkt de senaste två dagarna :( Kanske håller på att bli sjuk eller något ?! Men ska dra i mig lite C-vitamin brus snart så jag håller förkylningen borta. Varken tid eller lust att bli sjuk nu !! Pallrade mig iväg till Friskis en sväng med Anna iaf idag även om jag inte direkt kände mig på topp, men känns bra att ha rört sig lite idag, även om det kanske inte vart till hundra procent så har man iaf gjort nånting ! Nu har jag precis käkat varma mackor för första gången sen jag flyttade hit ! Det är också nästintill första gången sen flytten som jag köpt mjukt bröd ! Men vart så oerhört sugen på varma mackor i ugn, mums vad gott det är .. Jag har inte gjort så mkt mer än så länge idag. Jag ska försöka mig på att plugga lite nu så får väl se hur det går, sen blir det nog en rätt så slapp dag framför tvn. Anna kikar förbi senare ikväll och gör mig sällskap. Kanske sitta och bläddra lite i Apollo katalogen som jag fick hem idag ?! Och drömma oss bort till vår resa i Augusti - destination unknown. I min post idag fanns också en massa kort som jag framkallat (typ de flesta bilder som jag har här i min dator, man fick nämnligen 100 bilder gratis på fuji) och ett nytt nummer av Vecko Revyn :) men ska försöka att inte läsa den idag, tänkte jag skulle försöka spara den till resan hem imorrn. Okej men nu ska jag faktiskt ta och plugga ! Nån som förstår sig på det här med mikoekonomi? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback