Back in buisness

Nu har jag gjort det igen - inte skrivit här på väldigt länge .. Men har ju som sagt varit hemma under Jul och har inte blviit mkt tid framför datorn, men nu är jag tillbaka :p Så vad har hänt? Inte alltför mkt egentligen .. Har ju varit i Smedjebacken och där händer det inte mkt .. Enda gången det händer nåt är när man festar på helgerna !??! så man kan lätt bli uttråkad och rastlös. Men har ju varit Jul och hela köret så haft lite att göra iaf . Har ju kört en hel del också .. Snart dags :p Men nu orkar jag inte prata om det förflutna ...

Idag då? Föreläsning i typ tre timmar nu på förmiddagen .. Sen har jag nyss lagat och ätit mat, mkt gott var det, Kebabspett, ris, wokade grönsaker och tzatziki :) mums mums .. så resten av dagen ska jag försöka plugga lite smått .. sen tänkte jag vandra iväg till friskis lite senare .. måste hålla mig till mitt nyårslöfte nu !! Tvätta ska jag också tyvärr göra om cirka två timmar ..

Imorrn har jag inga föreläsningar .. Skööönt .. så ska vandra ner på stan en sväng och handla lite på New Yorker, fick ett presentkort där av min älskling i julklapp .. Så nu ska jag inhandla lite underkläder, dom har ju så oerhört snygga att välja mellan där ! Men men, nu ska jag göra lite nytta, men ska se till att uppdatera imorrn :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback