Det här med rubrik kan vara krångligt ..

Skrev igår att jag skulle lägga upp lite bilder på mina små inköp, men vart inte ritkigt så då det krånglade med att logga in och grejer. Har tyvärr inte tagit nå bilder än heller så kvaliten på skjortan och hårfönen är inte de bästa .
Anledningen till att skjortan har skiftande färg är att den är tagen från Gina Tricots hemsida. Men ska försöka hinna fotografera den på imorrn innan skolan :p Köpte som sagt två bakformar och en shaker igår också, men kändes inte som att det var så skoj att lägga ut bilder på det, jag menar vem vet inte hur en pajform ser ut? Så ska väl uppdatera er lite om hur min dag har sett ut också .. Den började med att jag försov mig en aning, men som tur var behövde jag inte göra mig i ordning specielt mkt för jag och Anna har nämnligen varit iväg och tränat på förmiddagen. Jobbigt att ta sig dit, men när man väl kommer i gång och inte att tala om, efteråt, är det så himla skönt att man gjort nånting !! Sen vandrade vi hem igen, jag lagade lite mat, och vart fruktansvärt trötter, Så somna av ett tag. Jag har också försöka plugga lite idag, men inte kommit så långt, typ 30 sidor i föreläsningsanteckningarna .. Har huvudvärk och känner mig grymt seg, så ska ta och dra i mig lite c-vitamin brus och hoppas på det bästa - vill inte bli sjuker eller nåt sånt nu !! Resten av dagen tänker jag tillbringa framför tvn men tänker även städa en del, sen kommer Anna förbi en sväng senare ...



image48

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback