Frågor

1.Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?

"Vad vill du göra? Hur i hela friden ska jag kunna svara på något sånt?" undrade jag -(Alla var där av Lauren Wiesberger
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Mobilen
3. Vad var det senaste du såg på tv?
Grey´s anatomy som är på just nu medan jag äter
4. Vad är de roligaste du hört idag?
Svårt att förklara, man måste ha varit där .. Var iaf på föreläsningen :)
5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
TVn
6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
När jag gick hem från skolan, var runt fyra ..
7. Vad hittade du på innan du började svara på den här undersökningen?

Kika TV och käkade yoghurt
8. Vad har du på dig?
T-shirt, svart kofta, svarta shorts, leggings och knästrumpor ..
9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?
Inget jag kan minnas
10. När skrattade du senast?
På föreläsningen
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Tavlor, wallies och ett stort tygstycke (eller hur man ska förklara det, som en stor tavla i tyg :p)
12. Har du sett något konstigt på sistone?
Jo en del
13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Tidsfördriv
14. Vilket är det senaste youtube klippet du såg/lyssnade på?
Ingen aning, kikar inte så mkt så var nog förmodligen någon musik video
15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
En hel del, snyggt hem, hur mkt kläder som helst, en grym bil och framför allt skulle jag resa massa osv. I princip vad alla skulle göra, eller vad skulle ni göra?
16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Jag kan inte dyka och jag kollar om jag låst ytterdörren minst 10 ggr om dagen :p
17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Gud vilken svår fråga, återkommer med den.
18. Tycker du om att dansa?
älskar det, även om jag kanske inte är direkt bra på det ..
19. George Bush?
Inga kommentarer
20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Jag vet faktiskt inte. Alltid tyckt att Whilma är ett fint flicknamn dock
22. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
ja, skulle vilja bo på varmare breddgrader, skulle även vilja bo i USA under en period ..

23. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna?
hmm tycker alla som har tid och lust kan ta och svara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback