Ge mig varmare tider

Nu är jag trött på det här. Regnat hela j*vla dagen lång ! så himla trist, samma igår typ .. Nu får det banne mig ta och bli sommar .. Tänk vad skönt med värme, och värmen kommer att hålla i sig, då de kanske blir så att jag inte bara kommer iväg utomlands en gång i år, utan kanske hela två gånger ! :) Vore inte det underbart ?

Nu har jag avklarat hela tre kurser här på Högskolan och hoppas att den fjärde ska vara avklarad nästa vecka ! Fick med andra ord svar på de två tentorna jag gjorde i slutet av förra året och det gick prima ballerina :D Så dagen började bra idag .. Annars har jag bara varit till skolan och gjort nån uppgift som kändes lite sisådär seriös ?!!! Resten av dagen ska jag spendera med Anna, vi ska snart gå och hyra en film och sen bara sitta och snacka lite skit :p Vad annars kan man egentligen göra en fattig onsdagskväll när regnet öser ner ? Nej precis.

Imorrn åker jag hem ... Ska köra en massa med Pappa, för nu är dagarna räknade ! Sen får vi väl se vad som händer framåt helgen .. Linn ville nog ha lite sällskap till lingårn, så mkt möjligt att det är där jag befinner mig fredag kväll om ni vill hälsa på ! Nu ska jag ta och städa undan lite till och packa innan jag ska möta Anna..

image20

Blir nog kanske denna ikväll, en rysare :s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback