Godmorgon ?

Godmorgon, jag är trött ! Klev som sagt upp tidigt imorse för att de ska komma hit och göra rent ventilationen, men än har det då inte dykt upp någon. Börjar bli hungrig också, men vill ju inte stå och laga mat sen när de kommer ! Ska iaf ner idag då och klippa mig, spännande grejer :p Sen tänkte jag kanske höra med Anna om hon har lust att käka lunch eller ta en fika där nere ?!! så om du ser det här kan du ju svara på det genom att ge en liten kommentar !? men men, inte mkt mer intressant att skriva just nu, dagen har ju bara börjat, så uppdaterar senare !!

Kommentarer
Anna

det blir bra, så slipper vi fundera över om de ska komma eller inte mitt i!

2008-01-23 @ 10:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback