Ingen rubrik

Snart läggdags? Helt klart .. Ögonen börjar kännas rikigt trötta och jag kan inte sluta gäspa hela tiden. Och imorrn måste jag upp i tid, även fast jag är ledig ! Så typiskt. Kommer nån firma som ska rensa ventilationerna. De kommer mellan åtta och fem .. Kul och inte veta alls när de kommer! Så måste väl kliva upp i tid så att man inte ligger och sover när de kommer iaf. Men jag bor ju på sjätte våningen så antar att de tar ett tag för dem att komma hit och förhoppningsvis kanske jag inte är hemma då. Ska gå ner och klippa mig imorrn, fick låna pengar av mamma tills på fredag. Vad ska jag göra med håret? Det är frågan. Blir inget drastiskt, men har faktiskt funderat på lugg? Men jag tror jag ska höra om de kan göra nåt som funkar som både hellugg och snelugg. Så vi får väl se vad som händer då. Imorrn ska jag även vandra iväg till friskis en sväng och träna lite, och efter det ska jag hem och slänga i en färg i håret - så imorrn blir en liten förvandling för mitt hår alltså ..

Jag bara måste nämna nånting som jag hörde på Tv imorse och som jag verkligen håller med om. Kikade på Vakna med the voice under frukosten, och där diskuterade dem en artikel i en tidning där det står om att två kända tv-profiler vart med i ett råndrama. Det handlade om Johnny och Matthias från roomservice. Själva grejen var att de hade vittnat ett råndrama där en kille blivit knivskuren. Det stod ingenting om hur det gick för killen, inte ens om han överlevde eller inte, det enda som verkade vara viktigt var att Johnny och Matthias hade varit där, men det som var mest störande var att de hade vittnat rånet från ett hus i närheten, så de var egentligen inte ens på platsen !! Så himla störande och håller verkligen med om allt Josefine Crawford sa under det inlägget . Saker som skrivs i tidningarna nu för tiden är ju egentligen ganska patetiska eller hur jag ska uttrycka mig, eller ni förstår säkert vad jag menar iaf .. Men men, till nåt roligare i tidningarna, hittade en liten dansk serie som börjat visas på aftonbladet, vilket i vissa fall var lite skoj faktiskt, här kommer ett smakprov:

image34

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback