Kan inte sova

Det är oerhört jobbigt att inte kunna sova när man egentligen verkligen behöver det .. Ska upp tidigt imorrn och iväg på föreläsningar sen träning .. Men visst är det alltid så att när man vet att man ska upp tidigt känner man sig inte trött ! Så typiskt .. Har roat mig lite med att kika runt på kläder och dylikt på nätet nu de senaste två timmarna. Så mkt jag vill ha. Berättade för min mormor här om dagen att när jag ser nånting, en väska, ett par skor eller ett klädesplagg kan jag direkt känna om jag blir "kär" i plagget, och hon bara skrattade. Men det är faktiskt sant .. Och jag är kär i många saker på asos De har så oerhört mkt snyggt ! Tänkte jag skulle ta och beställa därifrån nån gång, men hur ska man kunna välja mellan allt ?!! men men, ska väl göra mig i ordning nu och faktiskt ta och verkligen försöka sova ! Imorrn ska jag som sagt på föreläsningar hela dagen, sen träna, men sen tror jag faktiskt att jag ska färga håret. Skulle gjort det idag men det vart inte av, men imorrn ska jag nog slå till !! Godnatt ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback