Min dag

God dag ! Börjar mitt första inlägg för dagen med att berätta lite vad den här dagen innebär för mig. Vaknade runt nio i morse och ryggvärken från igår har långt ifrån gått över :( Kämpade mig iaf upp och bestämde mig för att idag ska det  bli en dag fylld med plugg, spännande va? Så började med att skriva klart en uppgift som ska vara inlämmnad senare idag .. Jag har även varit så pass effektiv att jag läst ett helt kapitel i boken, åh måste ta mig samman nu och plugga ! För det blir inget tränande idag tack vare ryggen ! Får bli lite simmning imorrn ist, och sen så ska vi väl försöka hålla oss till vårt ursprungliga tränings schema för denna vecka, vilket består utav gym på onsdag och ett bas pass på torsdag .. Håller på att tvätta nu också och typiskt nog var en av tvättmaskinerna trasig så tur att man inte hade alltför mkt tvätt iaf .. Bör nog precis hinna . .Jag fick hem vår katalogen från La Redoute idag också .. mkt fint och massor som får en att längta mer och mer efter sommaren. Mycket fina toppar, skor och bikinis och mkt till bra priser.

                                
Söta till brunbrända ben       Snygg och prisvärd                Enkel, sommrig och billig
Billiga också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback