Nya trevliga inköp

Ja det har jag gjort idag :) Åkte först ut till myrorna, hittade lite smått bara till hemmet, en shaker i glas, lite udda och snygg :p och sen två bakformar så nu ska här bakas !! Sedan åkte vi in på stan, käkade lunch på Waynes .. Vart en riktigt god ost och skink toast med vitlöksdressing, mums ! Vandrat runt lite här och var på stan, köpt en snygg hårfön på clas olsson och där köpte jag även lite krokar till badrummet. Jag har även köpt en snygg stor, lång skjorta från Gina, svart o vit rutig som jag tänker har till ett par leggings :) Anna gav mig idén om ett rött bälte i midjan, så kommer de passa perfekt till leggings och mina röda skor !! Iaf så är jag mkt nöjd med alla mina inköp idag, lägger upp bilder lite senare ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback