och det gjorde jag också ..

Hittade ett par röda skor, eller egentligen två jag ville ha. Men fick bli ett par röda pumps denna gång .. De andra kanske jag inhandlar vid ett senare tillfälle .. Dessa är iaf från din sko och passar mig perfekt så nöjd .. Imorrn får jag pengar på kontot så ska ner på stan en sväng och kika rean, och har redan kikat in ett par stövlar jag vill ha ! så mkt möjligt att de följer med mig hem imorrn :)

Köpte även ett matchande rött armband på new yorker men orkar inte ta bild på det :p

image23

Gjorde lite andra små köp också .. inte så vikitgt, en ny sjal, en borste och en skokräm :p Måste ta hand om alla mina svara stövlar som börjar bli lite små fula !!

image24

Så idag har jag med andra ord vandrat runt på stan en sväng .. Kristoffer har varit här, det är alltid lika mysigt . Igår var vi på bio "We own the night", den var riktigt bra faktiskt .. Så imorse tog vi en sovmorgon, vandrade sedan ner på stan en sväng, fikade lite och handlade lite. Sen gick vi hem och åt lite god mat. Men nu har han åkt hem igen, alltid lika ensamt när han åker .. Men men, hem på fredag igen och kommer vara rätt upptagen de närmsta dagarna så kommer nog gå rätt snabbt .. Nu ska jag krypa upp i soffan och kika på en film eller nåt sånt .. Får se om jag gör nå fynd imorrn då, lägger isf upp det sen :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback