skärpning

på mig när det gäller pluggandet ! inte fått så mkt gjort idag som jag hade önskat, men en del iaf .. Men får ta mig i kragen och verkligen plugga på onsdag och torsdag .. Haft lite långtråkigt de senaste timmarna, kikat lite slött på TV och grejat lite med bloggen, tycker ni om den nya designen? Jag vet att jag inte är så duktig på det än, och jag har ju som sagt inte photoshop så man får göra det bästa av situationen.

Snart dags för sängen iaf, tänkte jag ska försöka läsa lite innan jag somnar, och sen förmodligen somna till scrubs. Om jag nu somnar i tid vill säga ?!! Inte alltid lätt när man vet att man ska upp dagen efter. Måste iaf bara vänta på att min ansiktsmask har torkat in och verkat ordentligt innan jag kan tvätta bort det ....

Godnatt allihop :)

PS! Imorrn är det äntligen premiär för Gossip Girl, som jag har väntat .. Missa inte det !

Kommentarer
Linnsan

Jätte fint har du gjort på bloggen tösis :)
och neej gossip girl ska jag inte missa, trots att jag sett 13 avsnitt redan :P

Love you babiiiie (L)

2008-01-28 @ 22:29:46 | http://linngoransson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback