Tisdag

Bara början än .. Tre dagar kvar innan man får pengar på kontot och kan åka hem ! Idag var en tung idag, två stycken långa föreläsningar i Mikroekonomisk analys, låter det kul ? Nej det är det inte heller .. Kanske möjligen när man förstår sig på det, men inte när man sitter som ett frågetecken mer än halva tiden ! Hur ska detta gå ? Jag ska fan klara det, måste gå in i det med den positiv syn även om det känns lite tungt just nu. Men förhoppningsvis klarnar det. Mycket mer har jag inte hunnit med idag, kom hem för lite mer än en timme sen, kikat lite på OC och snart dags att laga lite mat .. Städa måste jag också som sagt göra och helst innan Anna kommer upp och kikar på Betty ikväll .. Ibland är det så himla skönt att det finns TV-apparater, och just idag är en sådan dag .. Hade önskat att det kunde visas lite Sex and the city bara, men av nån anledning visar dom det inte på trean längre .. Fast kanske bra på ett sätt eftersom jag då inte behöver hålla mig vaken varje natt fram till tolv för att kika :p Speciellt när jag har tidig föreläsning dagen efter .. Men det är en grymt bra serie, vill ha boxen med alla säsongerna :)

image31


- Are we simply romantically challenged, or are we sluts?
Carrie - "Sex and the city"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback