Typiskt mig

När jag vaknade imorse såg jag framemot en förmiddag på stan, förhoppningsvis hitta nåt på rean, köpa stövlarna och gå till frisören och klippa mig (vilket verkligen behövs just nu!) Men självklart hade jag kollat fel, för jag trodde nämnligen att jag skullle få pengar in på kontot idag. En del från csn idag och resten när jag blivit registrerad för den nya terminen vilket jag antar blir tills på fredag. Men riktigt så låg det inte till, visade sig att jag får alla pengar på fredag. Så inte mkt pengar att klara sig på den här veckan precis. Så blir en snål vecka :p Men men, tur att jag har mat och grejer iaf så jag klarar mig, annars hade det vart lite tungt !! åh jag som var så sugen på att shoppa. Men jag funderar starkt på att försöka hinna ner på stan på fredag innan jag åker hem och köpa stövlarna, Jag bara behöver dem .. hehe ..

Så vad ska jag då roa mig med idag då? Jag ska städa undan lite här, sen plugga lite och sen så är det tvättdag idag .. Och efter alla sysslor ska jag koppla av en aning och hitta på nånting med Anna. Så får se vad vi tar oss till ?!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback