Vill du klappa en ko?

nej jag klarar mig nog ändå faktiskt !! ingen tävling jag tänker delta i.

Jag måste egentligen plugga nu, så ska läsa lite snart :( men jag är verkligen inte sugen på det. Va ner på stan en snabbis idag, hittade hela tre olika underklädesset :p Hade ju presentkort så dyrt vart det inte heller .... Hade bestämt mig att jag skulle lägga pengarna på just underkläder så skulle bara ner på stan och köpa det sen åka hem igen. Men tog en hel del tid ändå, så när ja skulle åka hem tänkte jag åka på övergång på biljetten och enligt montern skulle jag precis hinna, men sen kom bussen tre minuter senare, men tänkte att de skulle vara snälla nog att låta mig åka med iaf .. men neeej då !! nån sur tant som vägrade, och inte hade ja pengar på mig just då heller, och ingen mobil med mig ! så vad väl bara att kliva av, ta ut pengar och vänta på nästa buss och jag som hade bråttom också .. men men ... Nu har jag iaf fått i mig lite mat och ska som sagt snart plugga lite, innan jag och Anna drar iväg till friskis .. Blir ett baspass idag klockan 16.15 sen hem och kanske försöka plugga lite till ..

Åka hem imorrn kväll eller torsdag förmiddag?

image19

Mina små fynd idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback