8 dagar kvar

japp nu är det bara 8 dagars jobb kvar :) så skönt och ska  bli spännande att se hur stor lönen blir, hoppas på en trevlig överraskning! Dagen efter jag slutar åker jag och pappa en vända till Tyskland, 3-4 dagar eller så, sen bara hem och typ packa res väskan för min och Annas resa. Kikar runt lite nu efter billiga sista minuten resor till grekland och de börjar gå ner lite i pris nu. Sen blir det en vecka för nollningen innan jag måste åka iväg igen, då blir det Zakhyntos en vecka med far och bror.

Som jag tidigare nämnt känner jag att det är en resa som jag både vill och måste vara med på. Min pappa kommer att behöva det. Jag har fortfarande inte berättat det här i bloggen, dels för att jag inte orkat ta itu med det och dels för att jag fortfarande inte riktigt tror att det är sant, men känner redan nu att när jag skriver det så känns det så verkligt ! Hur som helst är det så att mina föräldrar ska skiljas, min mor har bestämmt sig för att flytta härifrån och berättade det för c:a två veckor sedan och sedan dess har det kännts ganska tungt att ens nämna det. Kommer nog inte prata om det här i bloggen så mycket, men ville i alla fall nämna det!



Idag har jag jobbat och typ nyss kommit hem. Blir inte till att göra mycket idag skulle jag tro, lite små saker jag måste göra bara. Kanske kan försöka skriva ännu ett inlägg sen senare för att gottgöra för er som läser för att jag varit så dålig på det på sista tiden ...

Pusspuss

Kommentarer
Anna*

Men gumman, det e bara du hör av dig om du berhöver prata av dig. Har ju varit me om det själv! Det blir kanske en lång pratstund sen i v-ås!

Ha d så bra gumman o sköt om dig!

Kramar anna

2008-07-31 @ 16:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback