Ännu en varm och solig dag

Idag är det onsdag och jag har nu 7 dagar kvar att jobba. Denna vecka har hitills gått mycket snabbt så det står väl inte på förens man slutar. Idag har det inte hänt alldeles för mycket, jobbat hela dagen sen skjutsat upp bror till stan. Den senaste timmen har jag degat lite i soffan, skulle lätt kunna sova en sväng! Men då kommer jag inte kunna sova nå bra sen senare. Runt åtta snåret ska jag hämta upp Krille o hans far som kommer från huvudstaden. Skulle också vilja åka iväg en tur dit, bo på hotell och äta gott. Men då vill man ju ha lite pengar också så att man har råd att handla nånting.

Kom fram till idag att jag kommer att vara ifrån min älskling i en månad ! Det är ju en evighet ju, hur ska jag palla det ? Längsta vi varit ifrån varandra är kanske två veckor, om ens det, kanske var 10 dagar. Men men det får väl gå på nå vis, jag kommer ju vara ganska så upptagen också så tiden kanske flyger iväg!

Vad ska jag roa mig med fram till en halv åtta ? Nått får jag väl ta att hitta på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback