Evigheter sedan sist

VARNING - LÅNGT INLÄGG :P

Nu var det bra längesen jag skrev nånting här sist. Illa, men sitter ingenting vid datorn längre i princip. Ja så vad har hänt då ?! Sist jag skrev var de midsommar tror jag, fredagen spenderade jag först hemma vid grannarna med grillning och sen jonna, danne och sen bryggan. Riktigt trevlig kväll var det i alla fall. Lördagen spenderade vi hemma vi micke och lotta, också det väldigt trevligt :)

Sedan började allvaret :p Började jobba måndagen därpå, och på onsdagen var vi på kurs - heta arbeten. Första veckan gick snabbt och bra ! Sen var jag upp på Ludvika festen med Linn och Sandra på fredagen och på lördagen åkte jag och krille ut i husvagnen och myste ner oss och kika på film. Sen hände det väl inte så mycket mer egentligen den helgen. En ny arbetsvecka tog vid, måndagen och tisdagen började med utbildning i skylift & saxlift, as skoj :p hehe så nu får jag köra sånt också och det fick vi till användning redan tre dagar senare när vi skulle måla en port.

I fredags åkte jag tillbaka till Västerås en sväng, saknat det och alla människor så mycket och jag har haft en super bra helg :) Tack allesammans ! För er som inte redan vet det var det power meet där i helgen och grymt mycket folk. Kom ut rätt sent eftersom man jobbade, sen skulle åka dit, göra sig i ordning och käka innan man kunde gå ut, men men det gjorde ingenting. Jag och Anna gick först och träffa Isabelle och Linnea, och sen kom även rebecka och en kompis till henne förbi. Satt ett tag och bara kika på alla människor o bilar. Sen gick vi och gjorde henna tattuering :p Knäppte en bild på min och skicka till Kristoffer och han trodde allvarligt att ja varit så dum och gjort en tattuering på fyllan, men nej nej :p Senare träffade vi även Wivecka, Jocke, Abbe, Thomas, Angela, Emma, Malin o Phillipe, kanske även nån mer .. Men en jättebra kväll i alla fall och fint väder :)

På lördagen käkade jag, anna, wivecka, isabelle, linnea, thomas, jocke och abbe lunch nere på stan, vart en toast :p Sen gick jag och anna och köpte lite väl behövd cola och gotta och kikade film innan vi orkade göra oss i ordning för ännu en kväll :p Var på  förfest hos jocke sen och sen drog vi ner till sjökrogen, ännu en trevlig kväll. Men vädret var dock inte lika trevligt tyvärr. Idag har jag inte gjort alltför mycket, käkade lunch på jensens med Anna innan hon åkte tåget hem. Sen vandrade jag och tog ett konto utdrag för att jag hade hittat en fin sjal jag ville ha från Gina, men hade missbedömt min pengasituation så var bara att vandra hem igen tyvärr. men men får åka upp till borlänge nån dag och köpa den istället.

Nu har jag precis skrivit klart hemtentan i makro och hoppas att den blir godkänd för då har jag ingenting ofärgdigt så att säga till hösten. Krille kommer snart förbi, kika tv tills man blir trötter, sov så länge idag så kommer säkert dröja. Måste även laga matlåda, vad ska jag hitta på ?

Dags att vandra ner, Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback