Lördag

Och en hemma kväll. Igår var det party hos Linn och sen ner på bryggan som gällde, riktigt trevligt var det. Var meningen att jag skulle ut även denna kväll men har mått jätte knepigt hela dagen. Ingen vanlig bakfylla utan mer som att ja varit på väg att bli sjuk. Yr i bollen hela dagen och en huvudvärk som äntligen har släppt (efter en dags vilande och typ 6 värktabletter) så jag hoppas att allt ska kännas bättre imorrn. Synd bara att man inte kunde vara med idag, hade varit trevligt och vädret är ju topp ! Men men, kommer fler gånger.

Istället köpte jag lite gotta och ladda upp med film och SATC :) och pappa kom precis hem från sin fisketur så blir väl att kika på en film med honom nu kanske.

Imorrn ska jag kliva upp i tid (inte som idag när jag låg kvar och slöa till en närmare ett) och verkligen försöka pressa i solen. Skulle väl inte förvåna mig precis om det inte blir så fint väder bara för det! Men hoppas på det, kanske åka ut en sväng till Gladtjärn och lägga sig där så man kan ta ett dopp när det bränner på :p Sen blir det till att leka med Linn senare på eftermiddagen/kvällen ..

Nu ska jag kanske slå på filmen då, en tjejfilm tror jag så får se om pappa vill kika !

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback