Torsdag

Väder = SOL, underbart :p

Var jättefint väder även igår, var riktigt sugen på att gå ner på bryggan en sväng tidigare på dagen, men när jag kom efter att jag hade varit i stan var ja helt slut i huvudet så fick bli en hemma kväll istället, var säkert mycket folk igår dock. Men kommer väl förmodligen vara ännu mer imorrn när det är löning :)

Var alltså upp till stan en sväng igår, åkte med mamma och stumpis. Två bhar och strumpbyxor fick följa med mig hem. Sen käka vi lite på akropolis. Jag körde så för mig fick det bara bli cola, grymt sugen vart man ju på deras öl, men men ..

Idag då så sov jag så länge jag bara kunde för jag ska ut och jobba natt i natt :( men är min sista natt och sista skift som brandvakt, vilket känns oerhört skönt ! Jag har legat ute i solen nu ungefär en timme, man orkar ju typ inte ligga särskilt mkt längre, man storknar ju ! Riktigt dunder hett nu, men man ska väl inte klaga. Håller på med mat nu, blir världens lyx - fiskbullar och potatis ;p sen ska jag börja göra mig i ordning så att jag hinner umgås lite med Linnsan innan arbetspasset börjar !

Vad ska ja roa mig med medan potatisen kokar ? hmm ett avsnitt av SATC blir bra :)

Ha en underbar dag ute i solen allihop.
Pusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback