åh så uttråkad

Går ruskigt segt med pluggandet och jag vill bara ut i solen och lata mig med en glass !! Men alla är och pluggar och jag borde göra detsamma, men vet inte vad ja ska fokusera på och då blir det bara skit av allt verkar det som. Snart har jag tvätt tid också, det lär ju pigga upp mig - eller inte !

Väldigt godissugen idag också vilket jag inte varit på flera dagar nu. Blir till att synda lite framför tvn ikväll med Anna, gossip girl och desperate housewives som gäller. Resten av denna vecka ska jag i alla fall njuta i solen :) Det håller mitt humör uppe en aning nu när jag måste sitta inne och läsa ..

Kommentarer
Linnsan

Klart jag callar dig imorrn =)

men jag har lite jag måste göra först..

Jag ska ut till Nisses och prata lite med dom direkt efter jobbet, sen ska ajg hälsa på Caroline en sväng också och säga Grattis men sen är jag redo =)

Pussssss Love dig !

2008-06-04 @ 21:56:47 | http://linngoransson.blogg.se/
Junitjej

Ha en skön lördag!

2008-06-07 @ 11:05:37 | http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback