Dålig uppdatering

Nu igen, måste skärpa till mig lite med detta ! I Fredags var det i alla fall middag och dricka i Enköping, riktigt trevligt :) Gårdagen gick ganska segt dock :p Kom upp ur sängen relativt sent, grillade lite med Anna och vi lade oss för att läsa ute i solen, men somnade och när vi vaknade hann vi typ bara ligga tio minuter till innan de vart skugga där vi hade placerat oss. Så gick in då och kvällen spenderades med henne framför tvn, vart en lugn helg men skönt med tanke på min äckel mensvärk !! :( usch så onödigt att man måste ha det ?!!! men men, idag har vi, ett gäng från klassen spenderat dagen ute på Björnö. Tog ett halvt dopp :p Var aldrig ner och simmade helt, men nästan, hehe. Men solat hela dagen i alla fall, vilket känns nu då man jag inte hade nån solkräm. Ska alldeles strax hoppa in i duschen och då kommer de säkert svida i hela kroppen, blir kanske en kall dusch :p

Resten av kvälllen ska jag bara försöka ta igen lite pluggande .. Imorrn blir det redovisning i skolan och sen hem och plugga och även börja packa ! Duschen nästa ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback