En dag kvar

Imorgon åker jag hem :) Fattar inte hur snabbt det har gått alltså .. Kommer sakna allt här ! ( men blir en vända ner allihop i juli :) Packat en del nu på morgonen/förmiddagen, men allt kan ju inte packas ner riktigt än, såsom smink och hårprodukter men annars har jag nog med mig det mesta tror jag :p Solen lyser och det är jätte varmt men jag sitter fortfarande inne :( Städat lite nu på morgonen också, ser för jävligt ut här rent ut sagt, så har diskat, skurat toan och plockat lite. Men det är golven som främst behöver tas hand om, men just nu är min packning ivägen, så får dammsuga av det lite snabbt innan jag åker imorgon.

Idag måste jag plugga :( så har inte tid att spendera dagen på stranden eller liknande hur mycket jag än vill ! Visst kan man ligga ute och läsa men blir så ofokuserad och koncentrerar mig på en massa annat, men ska se till att njuta av solen när jag kommer hem, kan jag ligga ute och läsa på vår lugna bakgård där inget stör mig :) Resten av dagen ska jag då försöka plugga men som tidigare nämnt vet jag verkligen inte riktigt hur jag ska plugga nu när det är open book. Vet att jag kände mig lika förrvirrad vid den förra open book tentan men den gick ju bra till slut i alla fall tack vara min fantasi så jag hoppas jag kan vara lika uppfinningsrik på denna :p Vi får väl helt enkelt se hur det går. Men känns liksom så onödigt på nå vis att ligga och läsa och lära sig alla föreläsningsanteckningar och övrig kurslitteratur när man får ha med sig allt ! Saken är väl den att man ska förstå det och sen kunna komma med egna tankar osv, så kanske är det, det som jag borde fokusera på nu - att komma på egna tankar och skriva ner som kan vara bra att ha med till provet :p

menmen, ska väl i alla fall fortsätta nu, måste väl göra mig i ordning sen också och laga lite mat för jag har tvätt tid klockan fyra ..

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback