Hej hopp .

Idag är det måndag, vilket innebär en ny vecka .. Denna dagen var också den sista som jag behövde vara i skolan :) Haft seminarium idag på PM-arbetet, gick helt okej bara en del förändringar som ska fixas till - men det var vi ju medvetna om också så det får göras nästa tisdag ..

Det som är kvar att göras i skolan innan jag gått ut mitt första år ( :p ) är :
- Plugga till tenta denna vecka :( usch svårt att veta hur man pluggar till open book !?
- Skriva tenta den 9:e
- Fixa ändringar i PM den 10:e


Sen sommarlov :) Ja eller lov och lov, blir ju till att jobba, men en liten avkoppling från kurslitteratur i alla fall ! Men än är vi inte där, bara måndag idag som sagt .. Imorrn ska jag plugga mest hela dagen, får se om min röda bränna från gårdagen lagt sig så att man vågar lägga sig ute i solen och läsa .. Sen ska jag väl packa ihop det sista. Börjat packa en hel del idag, blir väldigt mycket man ska ha med sig när man i princip ska vara borta i tre månader .. Nog för att jag kommer att åka hit nån vända under sommaren men vill ändå ha de flesta kläder som jag använder denna årstid med mig hem, och alla skor, väskor och smycken :p Tur att jag har bil i alla fall. Bättre att ha med sig lite för mycket i alla fall, jobbigt när man vill ha nånting och man glömt det här hemma.

Kvällen idag då ? Inte mycket alls, städa undan lite och fortsätta med att gå igenom lite föreläsningsanteckningar och sånt annat skoj. Inte alltför trevligt sätt att spendera kvällen på, men snart är det ju som sagt lov så man får ta och bita ihop.

Kommentarer
mumari

Välkommen att tävla om en CupCake-top i min blogg!

www.mumari.se/2008/june/vinn-en-cupcake-top.aspx

2008-06-02 @ 20:35:26 | http://mumari.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback