Uppdatering

ojojoj vad jag har varit dålig att uppdatera på senaste, men haft annat för mig :p Har väl hänt en del sen sist så kör en liten kort uppdatering bara !

Onsdag 4/6
Åkte jag hem till Byn igen med en massans packning. Vart en massa spring upp och ner i hissen och upp och ner i trappen när jag kom hem. Mycket mer hände egentligen inte denna dag, hälsade på morfar en sväng och umgicks sen med Kristoffer :)

Torsdag 5/6
Solning hela förmiddagen sen umgicks jag lite med Linnsan också. Sen var det mest en seg kväll medan man inväntade helgen.

Fredag 6/6
Solning och poolbad hos Östby under dagen och Party party till kvällen. Grillning hemma vid mig först sen var vi ner på öltältet.

Lördag 7/6
Drakbåtsfestivalen ! Ville börja dricka redan vid uppstigning men aldrig haft en värre bakfylla :( Mådde ruskigt illa och spendera en hel del inne på toa, blää. Ångest att man inte kunde komma igång och dra till alla andra som ringde och var fulla redan vid lunch! Men runt tre tiden kom jag igång i alla fall och det vart en hel del drinkar vid Lingårn och en mycket trevlig fortsatt dag/kväll/natt :D

Söndag 8/6
Här borde jag egentligen ha mått dåligt, men icke sa nicke ! Men jag och krille tog de bara lugnt och så.

Måndag 9/6
Ner till Västerås och skrev tenta i Organisation. Ganska så svårt så det får vi se hur det går. Sen vart det klass fest hos Marcus på kvällen. Tydligen gillade inte grannarna att man satt ute och festade en måndag så securitas kom och hälsade på, så efterfesten vart hos Isabelle :) Men vart en rätt lugn helg ändå för vi skulle upp och skriva en erratalista på vårt arbete på tisdagen.

Tisdag 10/6
Hem till rebecca och skrev erratalistan, käkade pizza och bullar :p Sen tog jag tåget hem vid kvart över fyra så vid sex tiden var man hemma igen. SOMMARLOV ! Kommer sakna alla, men blir en vända ner första helgen i juli i alla fall ..

Onsdag 11/6
Upp med mamma till stan sen bara hemma och kikade film, Juno - helt okej.

Torsdag 12/6
Idag då, varit nere på smedjan och hållt öppet och här sitter jag fortfarande. Morfar har också varit förbi en sväng och druckit lite kaffe. Krille kommer nog förbi sen så ska vi åka och handla och sen laga lite mat och bara mysa idag :)

Imorrn ska jag först ha öppet här sen ska jag iväg till Finland, så blir inte mycket mer bloggskrivande förens på måndag. Kanske skriver jag ett inlägg eller två under morgondagen när jag är här ..

Pusspuss

Kommentarer
Jo

Ha jag heter också johanna malmberg.. lustigt trodde inte det va så vanligt... sökte på mig själv och kom in på din blogg..

2008-06-15 @ 23:26:24
Linda

låter som om du haft kul :)

2008-07-02 @ 01:00:50 | http://liiwnda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback