äntligen fredag

och idag kommer Kristoffer en sväng men stannar bara till imorgon, men mycket bättre än ingenting ! :) Men jag har massor jag måste hinna med innan han kommer .. Strax ska jag ta och bädda sängen, kanske äta nån smörgås också ?! sen plocka undan lite tjafs och diska (usch inte roligt !). Sen ska jag ta och hoppa in i duschen och göra mig i ordning för vid ett har jag tvättid och jag tänkte som så att ja ska slänga i nån tvätt och medan de rullar på, ta bussen ner på stan en snabbis och hämta ut mina linser :p ooh det ska bli så oerhört skönt med linser igen ! Sen om det finns tid kvar, vilket jag hoppas på så måste jag försöka plugga lite innan han kommer också .. Skulle vilja hinna med en promenad i solen också, men känns som att tiden inte riktigt räcker till .. Ska tjata på han så vi kankse kan ta en liten promenix imorgon förmiddag istället ..

Nu måste jag sätta igång .. Annars blir jag aldrig klar i tid :p

image82

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback