äntligen

Kom jag in på internet, det har krånglat hela dagen ! Självklart när man verkligen haft behov av internet också ..
Idag har jag som sagt varit nere på stan och jag gjorde bara fynd :p Tänkte som så att jag bara skulle ta ut 300 och handla nån fin topp till på Lördag sen inget mer. Men för de 300 hundra kronorna fick jag en klänning och en t-shirt från Gina tricot, en kofta från Vero moda och ett halsband från deluxe :) Det var väl inte illa ? Bilder kommer nog sen ..

Sen var vi ju ut och besikta bilen .. Trodde han skulle säga att det var massor av fel och defintitivt att han skulle nämna det konstiga ljudet som uppstår när man styr ! Men inte mycket fel alls och när jag frågade om ljudet visste han knappt vad jag mena !!? Hörs ju jätte väl så förstår inte hur han kunde missa det . Så pappa får väl kika upp det i alla fall .. Men till det som var fel då, färdbromsen tog ojämmt på bakhjulen och tyligen fick det vara en skillnad på 33 % och var väldigt nära det, men han var tvungen att underkänna den ändå ! Men pappa sa i alla fall att de inte blir så svårt att fixa :p

Varit ut en sväng till gymmet också .. Men ärligt talat vart det inte 100 procentig träning ! Men bättre än ingenting, just denna vecka har tyvärr kännts lite seg .. Men ska försöka nån mer träning denna vecka sen stenhårt nästa vecka :p Nu ska ja kolla du är vad du äter och få inspiration :)

Mina linser har kommit nu, hämta dem imorrn (bara ett par provlinser än så länge ! Men prova och säga till i tid så jag har linser medans ja väntar på resten, om ni förstår vad jag babblar om ?! :p

image82

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback