Back in town

Då var man tillbaka i Västerås igen ..
Var lite orolig för resan hit då min bil gav ifrån sig knepiga ljud :p Men de gick bra i alla fall, har besiktning på Torsdag så får se vad de säger att det är för fel .. För tyvärr hade jag inte räknat med att den ska gå igenom i alla fall, men pappa har fixat en som ska hjälpa mig med det som kan tänkas behövas sen !

Strax måste jag ta och hoppa in i duschen ..
Solade strax innan jag åkte så behöver verkligen det :p Idag var det riktigt skönt att sola, vart knappt varmt heller och det ser ut som jag fått lite färg i alla fall :)

Idag blire en slö dag, det blir min och Annas lilla tradition framför tvn :p
Käka nå gott ska vi göra först, inte riktigt bestämt om vi ska beställa nåt eller om vi ska laga ihop nåt .. Blir det så att vi lagar nåt själva blir det förmodligen potatisgratäng och nåt kött, det gamla vanliga :p Annars ska vi prova att beställa hem pizza över nätet, det måste man ju bara prova !

Nu väntar duschen ..

image82

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback