Ben and Jerry



Nu ska jag äntligen prova den omtalade Ben och Jerry glasen ! Har varit sugen på att prova den många gånger, men har faktiskt aldrig sett den förr (inte i dalarna siddu). Men nu hade de dem i massa smaskiga smaker på ICA ute på Hälla. Så jag och Anna köpte en som vi ska dela på strax (Dyr var den, 43 kronor, mycket för sån liten butt så hoppas den är riktigt god nu och värd det) Men smaken låter ju riktigt mums i alla fall ! Nån som smakat ?

Nu ska jag vandra iväg ..
  Ner sex våningar till Anna och kika Christine och mumsa .. Skulle egentligen inte äta nå gotte idag hade jag bestämt mig för men vart ju så sugen på att se hur det smakar :p Uppdaterar väl sen med ett betyg :)

image82


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback